گل فروش






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یک فنجان عشق

میل کردنش آسان نیست...

رفتم نشستم کنارش گفتم : برای چی نمیری گـُلات رو بفروشی ؟

گفت بفروشم ک چی؟تا دیروز میفروختم که با پولش ابجیمو ببرم دکتر،دیشب حالش

بد شد و مرد.با گریه گفت:تو میخواستی گل بخری؟؟

گفتم: بخرم که چی تا دیروز میخریدم برای عشقم امروز فهمیدم باید فرا موشش کنم

اشکاشو پاک کرد،ی گل بهم داد و گفت:بگیر باید از نو شروع کنیم

                               تو بدون عشقت من بدون خواهرم...



نظرات شما عزیزان:

hesam
ساعت6:37---8 آبان 1391

تو به من می گفتی:

«دل تو با دل من همپا نیست» ...

تو نمی دانستی

دل من ...

از غم دیدار تو با آن دگری ...

می لنگد...!


سعید
ساعت23:32---29 مهر 1391
خیلی قشنگ و تامل بر انگیز بود
پاسخ


ASRA
ساعت16:27---2 مهر 1391
سلام رها جان عزیزم دفع قبل آدرس وبتو اشتباه نوشتی بودی نتونستم پیداد کنم


وبت عال مخصوصا این عکس


اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیمپاسخ:سلام مرسی اومدی . ولی چرا ادرست رو نذاشتی ؟؟؟بذار تا بلینکمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,ساعت1:0توسط رها | |